onsdag den 31. juli 2013

Goodiebox - juli ♥

Hej piger :) Så kom månedens lækre lækre Goodiebox! Og denne gang havde boksen en fantastisk turkis farve.


Indholdet af Goodieboxen:


Oriflame Swedish Exfoliating Spa Body Scrub Full Size koster 128 kr. - Det første produkt er en scrub fra Oriflame. Jeg har ikke prøvet den endnu, men en lækker bodyscrub kan man altid bruge!

A-Derma Hydralba Rich Hydrating Cream Full Size koster 169,50 kr. - En meget lille prøve på en fugtigscreme til ansigtet. 

MUA Kiss Proof Lip Stain Full Size koster est. 39,95 kr. - Jeg har aldrig prøvet produkter fra MUA før, så jeg var spændt da jeg så denne Lip Stain i boksen. Blev lidt skræmt af farven på pennen, men når den kommer på læberne er det sådan en rigtig "Your lips, but better" farve. Jeg synes det er et fint produkt til den billige pris, men ville dog nok have ønsket den var en smule mere pigmenteret, hvis jeg måtte bestemme.

Famous X By Sue Moxlet Baked Bronzer Full Size koster est. 79,95 kr. - Jeg er helt vild med både produkt og beholder, så jeg blev desværre rigtig skuffet, da jeg opdagede at produktet var helt ødelagt nede i beholderen. Jeg skrev så både en mail og en Facebook besked til Goodiebox, for at høre om de havde en løsning, og på mailen blev svaret kort at det kunne de desværre ikke gøre noget ved. Kort efter fik jeg så et svar på Facebook, om at de selvfølgelig ville erstatte den... Lidt mærkeligt. Jeg håber selvfølgelig på det sidste, så nu venter jeg spændt på, hvad resultatet bliver. 

Nivea In-Shower Moisturizer Full Size koster 49,95 kr. - Da jeg først hørte om produktet, synes jeg umiddelbart det lød som noget mærkeligt noget, med bodylotion i badet, men efter at have prøvet det i morges, må jeg sige, at det var ret lækkert. Desværre brugte jeg rigtig meget af den lille prøve-tube, så jeg kunne forstille mig, at man også lidt for hurtig ville få brugt en full size.

By Ravnsbort Soya Fyrfadslys Full Size koster 59/99 kr. - Jeg er ret vil med lækre duftlys, så længe det ikke er de billige, der stinker så man både for kvalme og hovedpine. De her virker dog rigtig lækre, og jeg glæder mig til at få det prøvet. Et ekstra plus, er at vi får lov til at prøve tre forskellige dufte.

Yniq Cosmetic Sticks Full Size koster 15 kr. - Det lyder umiddelbart lidt kedeligt med vatpinde i Goodieboxen, men dem her glæder jeg mig faktisk rigtig meget til at prøve. De har en smart beholder, der skubber dem op når man åbner. Derudover har de en spids og en rund ende, efter hvad man skal bruge den til. Smart!

John Frieda Full Repair Full Body (Sh/Con) Full Size koster 89,95/89,95 kr. - Det sidste produkt er en folio-prøve på en full repair shampoo og balsam fra John Frieda. Hvis i følger min blog, ved i at jeg før i tiden brugte meget John Frieda, så er spændt på at prøve dem!



MUA Kiss Proof Lip Stain


Den ødelagte bronzer

Hvis du også er interesseret i Goodiebox, kan du læse mere om konceptet her.

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar