onsdag den 4. september 2013

Goodiebox - august ♥

Hej piger :) Har i den seneste tid været alt for fraværende på bloggen, men må indrømme, at jeg har haft nogle store private ting, både positive og negative, der har taget alt min tid. Jeg er plejer at være hurtig ude med et Goodiebox-indlæg efter, at jeg har modtaget boksen, men denne gang har det ikke være tilfældet. Jeg vil dog ikke snyde jer for indlægget, så her kommer det. :)


Denne måneds tema er luksus, hvilket jo altid er godt! Må dog sige at jeg blev en smule skuffet, da jeg åbnede boksen. De sidste par måneder har Goodiebox gjort det ekstremt godt, så da jeg så en boks "kun" med prøver, må jeg indrømme at jeg blev en smule skuffet. 


Min Goodiebox:

Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils Baby Dool Mascara Full Size koster 250 kr. - Dette produkt har jeg faktisk ville prøve længe, så det var en dejlig overraskelse. Jeg har været vild med den originale udgave af denne mascara i lang tid.

Giorgio Armani "Si" Eau de Parfum Full Size koster 425 kr. - Små parfumeprøver for ikke mig op at ringe på nogen som helst måde, uanset hvor dejligt den end dufter, da det bare ikke er særlig meget produkt man kan få ud af det. 

Redken 5th Avenue NYC All Soft Shampoo and Conditioner Full Size koster 185/199 kr. - Jeg elsker at prøve lækre hårplejeprodukter, så jeg blev også glad for at se Redkens shampoo og balsam i boksen. De skulle indeholde arganolie, og det er jo altid lækkert for håret!

Flora by Gucci Bodylotion, Glorious Mandarin Full Size koster 330 kr. - Det sidste produkt er ikke som sådan en prøve, men heller ikke en full size. Det er faktisk en rigtig god størrelse, da man for nok produkt til at få prøvet produktet godt igennem. Desværre har jeg aldrig været så vild med meget parfumerede bodylotionens, især ikke hvis jeg kan matche duften, med den tilhørende parfume, for at styrke duften. Jeg må dog indrømme at cremen dufter dejlig, og jeg kommer nok til at bruge den alligevel. 

Jeg er selvfølgelig godt klar over at disse produkter er for dyre til at få i full size, og det er heller ikke det jeg forstillede mig. Jeg ville bare fortrække en boks, med et mix af dyre og mindre dyre produkter, så der både er prøver og større produkter at finde hver måned. For mig er luksus heller ikke nødvendigvis lig med dyre produkter. 

Hvad fik I i jeres Goodiebox? Og hvad synes i om denne måneds boks?


Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar