lørdag den 22. december 2012

Tip: En lille ven i en travl tid ♥

December er jo en travl tid for mange, men hvis man er ligesom mig, vil man alligevel gå langt for, at finde tid til at lægge neglelak, så neglene blive fine og juleklar!

I sidste måned fik jeg for første gang prøvet dette produkt, og jeg blev hurtigt hooked! 


Drip Dry fra Opi ser måske ikke ud af meget, men kan hjælpe dig lidt med at spare på de kostbare min, vi har for os selv i december måned. Efter man har lagt neglelak, drypper man simpelhen bare en dråbe over neglen, hvilket gør at lakken tørre på få min. Selvfølgelig ikke 100 % tør, men så tør, at du ikke behøver sidde forstenet i sofaen, og vente på at den tørrer. 

Nogle vil måske synes det er et overflødigt produkt, men hvis man lægger neglelak lige ofte som jeg gør, er jeg sikker på det vil være en lille hjælpende hånd, når man har lidt travlt  hverdagen. 

Drip Dry kan bl.a. købes i Magasin og koster 140 kr, samt på Beauybay.com til 120 kroner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar