tirsdag den 22. oktober 2013

Ny favorit: CND Solar Oil


Et hurtigt tirsdags tip til jer er CNDs Solar Oil. Det er en negle og neglebånds oile, der styrker neglene og blødgøre neglebåndene. Hvis du har tendens til tør hud omkring neglene, er dette produkt også et mirakel. Jeg bruger produktet morgen og aften, og allerede efter en uges tid, var der tydelig forskel på før og efter jeg begyndte at bruge produktet. 

Produktet kan købes i de nye Stylebox eller i diverse internetbutikker. 7,38 ml. koster 79 kr. Da jeg købte produktet var størrelsen større på tilbud til omkring samme pris. Jeg er ikke sikker på at det stadig gælder, men det er værd at kigge efter. 

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor har du bare en fin blog! Er helt vild med din header! :-)
    Kunne du måske tænke dig at følges? (-:
    Kig gerne forbi ♥ -

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Det vil jeg da helt sikkert gøre :)
      Knus

      Slet