torsdag den 21. juni 2012

Makeup favoritter #1



Dette indlæg er som overskriften antyder om mine makeupfavoritter. Jeg vil lave en serie af disse indlæg, så i kan finde ud af hvilke skønheds produkter jeg personligt ikke kunne undvære. Dette indlæg er part 1, da der bestemt er flere produkter jeg ikke kan undvære, og de vil snarest komme op. 

På billedet ser i:
Chanel Vitalumiere Aqua (Farven er B10)
Urban Decay Naked 2
Make Up Forever Aqua Cream (Farven er 13)
Mac Fluidline (Farven er Blacktrack)
Mac 266Se børste
Mac 187 børste
Chanel Le Vernis ( Farven er Graphite)

VITALUMIÈRE AQUA - ULTRA-LIGHT SKIN PERFECTING MAKEUP SPF 15


Chanel Vitalumiere Aqua er min absolutte yndlings foundation. Jeg er lidt af en foundation addict, og jeg leder hele tiden efter den der kan give den mest naturlige finish og det føler jeg at Vitalumiere Aqua gør. Det er en flydende foundation der giver en let til mellem dækkeevne efter min mening. 

The tiniest drop of this new hybrid fluid creates a fresh, natural complexion. Skin looks refined and feels refreshed, creating an exquisite makeup experience. The fluid formula has a soft, water-light texture, and comes in 10 shades that match perfectly to skin’s undertones, whether pink or beige. Dermatologist-tested. Non-comedogenic. Oil- free.

Citat fra Chanels egen hjemmeside.





Hvis jeg fik at vide at jeg måtte vælg en eneste øjenskygge pallette så ville det være Urban Decay Naked 2. Der alle de farver man behøver hvis man som mig er til gyldne nuancer, og der er alt i palletten til at lave både dag og aften øjenmakeup. Den sorte farve blackout gør at man nemt kan skabe nogle dramatiske aftenøjne. 
Urban Decay forhandles lige nu i Sephora men hvis man ikke lige er i København, kan den bestilles her:




Macs Fluideline i farven Black Track er en helt og aldeles fantastisk eyeliner. Før i tiden brugte jeg kun øjenblyanter, men fandt snart ud af at det var en stor fejl. En fluidline holder i lang tid, og er efter min mening langt nemmere at påføre, da blyanter har en tendens til at være for hårde. Rigtig nok en Fluidline kan kræve lidt øvelse i starten, men når man først lære det går man ikke tilbage. 
Fluidline kan købes magasin og bestilles på:

Børsten er også fra Mac og er pretty much the same som en Angled eyeliner brush. Den er limited edition, og kom med i en makeuptaske med andre rejsestørrelse børster fra Mac. Jeg bruger den hver dag til min eyeliner, og kan også bruges til øjenbryn.



Jeg ELSKER Chanel, og har et stort og evigt kærligheds forhold til deres neglelakker. Jeg ved at mange har negative meninger om Chanels neglelakker, men jeg elsker dem. Jeg elsker farverne. Jeg elsker C'erne. OG jeg elsker deres indpakning. Folk synes ofte prisen er for dyr, men det gør størrelsen og farverne op for for mig. Graphite er lige nu min yndlings farve. Det er den mest fantastiske farve der er fyldt med sølv glitter. 




Mac 187 børsten kan bruges til foundation, men jeg vælger at bruge den til blush, og den fordeler den perfekte mængde efter min mening!
Som alt andet Mac kan det købes i Magasin og bestilles på:





Til sidst er der cremeøjenskyggen fra Make Up forever, der virker som min øjenskygge base på mange dage. Farven har så vidt jeg ved ikke noget navn men har nummeret 13.
Den kan købes i Sephora. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar