søndag den 24. juni 2012

MAC Heavenly Creature

MAC er og bliver et af de der mærker man bare ikke kan få  nok af, og de gør det da også ganske godt med konstant at sende nye kollektioner, hvor der alting lige er et par ting man ikke synes man kan undvære. Eller sådan har jeg det i hvert fald!
Nå men nu til det spændende. Deres næste kollektion kommer til at hedde Heavenly Creature, og ser helt fantastisk ud:





Igen i år sender MAC en mineral baseret linje ud her til sommer. Efter hvad jeg har kunne læse på nettet kommer de her i Danmark ca. den 8. juli, så det vil altså jo sige lige om lidt.



Her kan i se de fantastiske mineral øjenskygger.
  • Aurora – Peach, green, and brown melange (Frost)
  • Magnetic Attraction – Orange, pink and gold melange (Frost)
  • Neo Nebula – Cream, warm amethyst and warm pink melange (Frost)
  • Universal Appeal – Gold, bronze and violet melange (Frost)
  • Invincible Light – Icy white, lavender and warm gold melange (Frost)
  • Earthly – Beige, peach and cool brown melange (Frost)
  • Water – Yellow, lime green and blue melange (Frost)
  • Bright Moon – Grey, silver and icy green melange (Frost)
  • Sky – Green gold, turquoise and cobalt melange (Frost)



De ekstremt uimodståelig blushes.
  • Solar Ray – Peach and gold melange
  • Ring of Saturn – Terracotta and gold melange
  • Stratus – Amethyst and golden brown melange
  • Supernova – Magenta and burnt gold melange





De meget dagligt anvendelige læbestifter.
  • Pleasureseeker – Creamy peach (Glaze) (Repromote)
  • Cut a Caper – Mid-tone peachy pink (Lustre) (Repromote)
  • Venus – Sheer yellow pink with pearlized pigments (Lustre)
  • Fire Sign – Red-pink (Lustre)
  • Cusp of Dawn – Beige pink (Lustre)



Og de lækre skinfinishes der for mig er et must!
  • Earthshine – Tarnished bronze with gold pearlized pigments and pink reflects
  • Light Year – Peachy pink with gold shimmer
  • Star Wonder – Plumy pink with multi-dimensional pearlized pigments
  • Center of the Universe – Coral with gold shimmer
Derudover kommer der nogle Creamsheen Glass samt nogle andre mineral produkter som øjencreme og cleanser. + en mascara.

Hvad jeg især er vildt med i den her kollektion er de Skin Finishes og de flotte blush. Især Super Nova er lige til at spise, da den mest af alt ligner sorbet is. Glæder mig til at vise jer dem når jeg kan få testet nogle af produkterne :)


Fotos fra MAC

1 kommentar:

  1. Hvor er det fint :)
    jeg må ud og have mig sådan en :)

    SvarSlet