torsdag den 5. juli 2012

STUDENT! + Shampoo og balsam indkøb

Nå som i nok har set har jeg ikke været så aktiv her på det sidste, og det har noget at gøre med at den sidste tid har været temmelig travlt... jeg er nemlig blevet student! :D




Så den sidste tid er blevet brugt på at læse op til den sidste eksamen, samt at fejre at jeg endelig er færdig.  Blev student fra HTX hvis nogle undre sig over den meget flotte marine blå farve på min hue :P

Jeg har for nyligt fået lavet lyse striber i mit hår, så derfor har jeg ændret min hår rutine lidt, eller skal i hvert fald til det, og har været på hår produkt indkøb i dag. 


Jeg har i længere tid været rigtig glad for John Friedas produkter, og har brugt deres sheer BLONDE go blonder shampoo og conditioner, som har været med til at lysne mit hår en smule. Det giver ikke en kæmpe effekt, men mine venner og familie har flere gang nævnt at de i hvert fald godt kan se en forskel. Dem brugte jeg også før jeg fik mine striber, og håber at jeg kan blive ved med at bruge dem og de på den måde holder en knap så køn udvoksning lidt af vejen. Den virker sådan at den lysner håret en smule når man bruger den ved hårvask, men hvis man vil have en endnu mere tydelig forandring uden man har lyst til at kaste sig ud i hårfarvning kan man prøve deres lysnings spray. Den vil jeg teste her i løbet af sommeren, og dele med jer hvordan det kommer til at gå. 
Hvad jeg så har tilføjet til den hår rutine jeg havde før jeg fik farvet hår er den lilla shampoo sheer BLONDE colour renew, som er en tone correcting shampoo. Den er lavet til blondiner der har fået farvet håret, der forlænger den salon friske farve ved at neutralisere guldnede misfarvninger

Man kan bruge go blonder serien så ofte man vil, og colour renew serien op til 3 gange om ugen, så jeg har tænkt mig at skifte imellem de to shampooer fra gang til gang, og jeg skal nok dele med jer i et kommende indlæg hvordan det kommer til at gå.


Til dem der også er interesserede i at arbejde med deres lyse hårfarve er prisen pr flaske 89 kr og kan købes i bl.a. Matas og Magasin


Ingen kommentarer:

Send en kommentar