mandag den 16. juli 2012

Beauty indkøb




Jeg har købt/fået mig noget dejligt dullegrej i denne her måned, og jeg vil dele det med jer får at give jer noget inspiration til hvad i selv kunne prøve, samt mini anmeldelser af produkter

Første produkt fra venstre er den Mineralize Skinfinish i farven Light Year jeg snakkede om et tidligere indlæg om MACs nye Heavenly Creature kollektion:


En Skinfinish er en blanding imellem en highlighter og en blush efter min mening, selv MAC nok selv mener det er en highlighter mere end en blush. Denne er super da den kan bruges til begge dele. Den ydre farve kan bruges alene som en highlighter og det mørke indre kan bruges som en blush på kinderne, og man kan selvfølgelig og blande dem alle sammen til en smuk farve til kinderne. 

Light Year kan købes i Magasin til 240 kr samt på MACs egen hjemmeside. 

Andet produkt fra venstre er min nyeste MAC børste. Det er nr 138 som de kalder for en tapered face brush. Den kan bruges til mange forskellige produkter men jeg fortrækker den sammen med highlightere, solpudder og især MACs Skinfinishes. Det er en ret dyr børste, men noget siger mig at den er alle pengene værd.

Børsten kan købes i Magasin til 470 kr samt på MACs egen hjemmeside. 

Tredje produkt fra venstre er min elskede Coco Mademoiselle. Jeg har længe brugt Eau de parfum udgaven og har nu lige fået Eau de toilette udgaven da jeg løb tør for den anden. Det kommer helt sikkert til at blive mit første valg hele sommeren lang!

Fjerde produkt fra venstre er Embryolisses Lair-creme Concentre, som mange af jer nok har læst om på andre blogs og i modeblade. Det er hvad man kan kalde for en vaskeægte kult creme, da det er en creme der bliver brugt af utallige makeupartister inden makeup på modellernes ansigt. Jeg har LÆNGE selv ville købe den, men har først fået købt den i dag, så kan ikke rigtig sige så meget om den endnu, men glæde mig til at kunne give den et ordenligt review når jeg har fået testet den ordenligt. 

Til sidst har vi et nyt produkt fra Clinique som hedder en Chubby Stick. Jeg har købt den i farven Wopping Watermelon. Produkter er en blanding imellem en læbepromade og en læbestift. Den blødgøre altså læberne, samtidig med at den giver læberne et fint skær af lyserød farve, helt sikkert en sommerfavorit. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar