søndag den 29. juli 2012

Chanel Fall 2012


Som sagt er jeg den største Chanelaholic, så derfor bliver jeg jo lykkelig hver gang de bringer en ny kollektion ud, og lige nu venter jeg spændt på Chanels bud på en efterårskollektion. Sidste år kom de ud med en fantastisk efterårskollektion, så jeg forventede meget af dette års kollektion!

Denne kollektions store hit kunne jeg forstille mig blev den limitid edition solpudder som i kan se på det øverste billede. Den er ganske fin at se på, men er alligevel ikke noget jeg hungrer efter, og føler lidt at denne kollektion mangler noget af den nyskabelse sidste års Fall kollektion havde i form af deres cremeøjenskygger som er ikke mindre end fantastiske.

Hvad jeg er mere interesseret i er de 3 neglelakker der kommer i denne kollektion. Den første hedder Supspicious og ser ganske klædelig ud efter min mening, den er dog knap så orginal. De næste to Frenzy og Vertigo, er tilgengæld yderst interessante og er umiddelbart ikke noget jeg har set før. Frenzy minder på billedet her mest af alt om æggeskal, og jeg kunne forstille mig den ville stå flot til solbrun hud, imens Vertigo er meget svær at definere som farve. Jeg ville kalde det en mørk lilla/brun/grå og jeg glæder mig meget til at se hvordan den ser ud på mine negle. (Skal nok opfølge med nogle billeder når de kommer på det danske marked)



Derudover er der selvfølgelig øjenskygger og læbestifter i denne kollektion men igen ikke det helt nye, så alt i alt er der ikke så meget andet der tiltaler mig ved første øjekast i denne her kollektion end neglelakkerne, men nu er jeg jo også en Chanel neglelak addict. 


Et lille ekstra fif til Chanel elskere der skal til London inden for det næste halve årstid: Der er åbnet en fantastisk Chanel beauty pop up store i Covent Garden, og det er faktisk den første alene stående Chanel skønhedsbutik. Butikken kommer til at føre nogle unikke produkter der kun kan fåes der, i sin halve års levetid så hvis man skal til London vil det da klart være et besøg værd. Derudover tilbyder de forskellige ting som f.eks. den første Chanel nail bar nogensinde.


Billederne er fra Chanel

English translate:

As I said I am the biggest Chanelaholic, so I become very happy every time they bring a new collection out, and right now I'm waiting anxiously on Chanel's bid for an autumn collection. Last year they came out with a stunning fall collection, so I expected a lot from this year's collection!

This Collection's big hit, I could imagine would the limitid edition sunpowder that you can see in the top picture. It's quite nice to look at, yet nothing I hunger for, and I feel a little that this collection is missing some of the innovation last year's Fall collection had. For example with their cream eye shadows that are no less than amazing.

What I am more interested in is the 3 nail polishes that comes in this collection. The first is called Supspicious and looks quite wearable in my opinion, it is not so original though. The next two Frenzy and Vertigo, is however extremely interesting and is just not something I've seen before. Frenzy reminds me on this picture most of  an eggshell, and I could imagine it would be nice against tanned skin, while Vertigo is very hard to define as a color. I would call it a dark purple / brown / gray and I am very exited to see how it looks on my nails. (Should probably follow up with some pictures when they come out on the Danish market)


In addition, there is of course eye shadows and lipsticks in this collection but again not really anything i find exiting or new, so all in all, there is not much else that appeals to me at first glance in this collection other than nail lacquers, but well I am also a Chanel nail polish addict .

I hope there aren't too many mistakes in the English translate, I was a little quick on doing it, but I wanted a translate for my readers from other countries than Denmark ;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar