torsdag den 15. august 2013

MaxFactor Clump Defy - Waterproof

Hej piger <3 Jeg har tidlige udtrykt min kærlighed til den orginale Clump Defy fra Max Factor, og nu er det blevet tid til at teste den vandfaste udgave. 


Jeg har aldrig været helt vild med vandfast mascara. Oftest er det fordi at jeg simpelthen ikke gider besværet med at gnide det væk om aftenen, da det godt kan være lidt af en pain. Det mest postive jeg kan sige om denne mascara er, at den er overraskende nem at fjerne. Det har til gengæld desværre nok noget at gøre med, at den ikke virker særlig vandfast. 
Jeg er ikke en der sveder meget, eller har meget olieret hud, der kan påvirke mascaraen, så i forhold til disse problemer, kan jeg ikke teste produktet. Men i forhold til at holde til det mindste vand, gør den der ikke særlig godt. Har ikke prøvet mange vandfaste, så er nok ikke den bedste til at vurdere dette, men i forhold dem jeg nu en gang har prøvet, er den her godt nok den mindst vandfaste. 

Den er mindre våd at påføre end den ikke vandfaste udgave af Clump Defy. Det er et stort minus for mig, da jeg godt kan lide at give mig god tid med påføringen. 

Jeg ville altså til hver en tid fortrække den ikke vandfaste udgave, som jeg som sagt er vild med! 

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Jeg er heller ikke fan af vandfaste mascaraer :-) og virkelig lækker blog du har dig her :)
    http://camilla-soerensen.blogspot.com

    SvarSlet