fredag den 9. august 2013

Tømte produkter ♥

Hej piger <3 Så kommer der et indlæg om mine tømte produkter i den seneste tid. Jeg finder dennne slags indlæg meget interessante, da de virkelig viser hvilke produkter der bliver brugt. Jeg har en tendens til ikke at bruge produkter jeg ikke elsker op, hvilket resulterer i at alle disse tømte produkter, er produkter jeg virkelig har elsket!


Det første produkt er min elskede Embryolisse creme. Hvis i følger min blog, ved i at det er min yndlings ansigtscreme, og det er et af de få produkter jeg bruger HVER eneste dag. Derfor bliver produktet selvsagt brugt op, og det er sket nu. Det er selvfølgelig et produkt der vil blive købt igen, og gerne så hurtigt som muligt. Cremen koster 200 kr, og kan købes i Matas og Magasin.

Det andet produkt er makeupfjerner fra Bioderma, og er et endnu et produkt, som før har været vist på bloggen, da det er endnu et af de produkter jeg bruger hver eneste dag. Det er den perfekte makeupfjerner til sarte øjne. Desværre kan den ikke købes i Danmark, men har heldigvis stadig en backup tilbage, fra min Frankrig-tur sidste år. 

Det tredje produkt er en Chubbystick fra Clinique i farven Woppin' Watermelon. Det er den fineste lyserøde lipbalm, som er så dejlig nem at påføre, og giver lækre, bløde, lyserøde læber. Det gør lidt ondt på mig den er væk, da de jo desværre ikke er helt billige til 175 kr. 

Det fjerde produkt er Clean On Me kropssæbe fra Soap and Glory. Dette er min yndlings sæbe, men det er desværre også endnu et produkt der ikke kan købes i Danmark. Mine søde far har heldigvis købt mig en ny i England, så det er skønt!

Det femte produkt er Le Teint Touche Éclat foundation fra YSL. Endnu et produkt der piner mig at have brugt, da 350 kr. er virkelig meget for en foundation... Selvom den er virkelig skøn!

Det sjette + syvende + ottende produkt er den lækre Repair serie fra Moroccanoil. Det er en af de lækreste hårserier jeg nogensinde brugt, og vil med glæde bruge den igen!

Det niende produkt er L'ORÉALs Studio Express Refresh Invisible Dry Shampoo. Har for nyligt lavet et indlæg om den på bloggen, så hvis du vil læse mere min nye yndlings Dry Shampoo, så kig blot et par indlæg længere nede. Ps. de har dem lige nu på tilbud til 25 kr. i Matas. Har selvsagt købt mig en ny.

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar