lørdag den 25. august 2012

Bioderma


Jeg har somt sagt været på en dejlig rejse til Frankrig, hvor jeg har fået shoppet en hel del dullegrej, som jeg vil dele med jer i en serie af blog indlæg, om mine indkøb i Frankrig. Det første jeg har købt er noget, en del af jeg måske allerede har hørt om, hvis i læser andre skønhedsblogs. Jeg købte faktisk hele 4 styks af denne fantastiske makeup fjerner kaldet Bioderma. Den er meget hypet på mange blogs, da det er et produkt der bliver brugt af mange modeller og makeupartister, da det er en ultra mild makeup fjerner. Helt ærligt så føles det som at putte vand i øjenene, som så fjerner alt ens makeup. Jeg havde aldrig prøvet den før, kun læst rigtig meget om den, så jeg var meget spændt på at prøve den, og den levede 100 procent op til mine forventninger, hvilket også er grunden til jeg købte flere. Det eneste problem ved det her mirakel "vand" der fjerner både øjen og ansigtsmakeup, er at det ikke kan købes i Danmark, så man er nødt til at købe det med hjem fra Frankrig, hvis man skulle være så heldig at skulle dertil engang. Jeg har læst flere steder at man godt kan bestille Bioderma hjem på nettet, men det er til nogle kæmpe priser, så derfor har jeg et andet forslag:



Alt-i-en ansigtsrens, er et rigtig godt bud til en substitution af Bioderma, da det er en mild makeup fjerner der ligesom Bioderma fjerner alt makeup, samtidig med den er mild og plejende mod huden. Jeg har ALTID brugt Alt-i-en fra Matas før jeg fandt Bioderma, da jeg synes den fjerner alt makeup super nemt og hurtigt, den eneste forskel er så bare at Bioderma for mig virker endnu mildere, da man godt kan mærke en smule svig i øjenene efter brug af Alt-i-en, men så skal man selvfølgelig bare huske at vaske ansigtet. Prisen på Alt-i-en er 80 kr, hvilket jeg også mindes var prisen på Bioderma for en 500 ml flaske fra begge mærker. 

Så alt i alt to fantastiske makeup fjernere, jeg til hver en tid vil anbefale, desværre fortrækker jeg bare franske Bioderma lidt mere end Matas' Alt-i-en, hvilket jo er ærgeligt når jeg løber tør for Bioderma. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar