lørdag den 4. august 2012

Månedens favoritter - Juli

Så er det ved at være tid til at jeg laver et indlæg og mine månedlige skønheds favoritter. Da min blog stadigvæk godt kan kaldes forholdsvis ny, så er dette endnu en første fra min side. Jeg vil i slutningen/starten af hver måned dele de produkter med jer, som jeg har enten har opdaget den måned, eller bare har brugt helt vildt meget. Jeg gør det for at give jer noget inspiration til hvad i måske skulle se nærmere på, samt pga det faktum at jeg selv elsker at se andre bloggeres månedlige favoritter. 



















Denne måned har produkterne alle de tilfældes at det er nogle produkter jeg har brugt de fleste dage i Juli, så det er i hvert fald kvalificernede for at være denne måneds favoritter.


1. Det første produkt er et produkt jeg har omtalt i flere tidligere indlæg nemlig MACs Mineralize Skinfinish i farven Light Year fra deres Heavenly Creatures kollektion. Det er et produkt der stor set er blevet brugt hver eneste dag siden jeg købte den i starten af Juli, og den har givet mine kinder det fineste solbrune skær. Det er et perfekt sommer produkt, da det kan bruges både som solpudder, blush og highlighter. 



2. Det andet produkt er Embryolisses Lait-Creme Concentre creme der helt simpelt er en creme der giver masser af fugt. For mig er det ikke at overdrive at det simpelthen er den bedste fugtigshedscreme til ansigtet jeg nogensinde har prøvet. Derfor er den en fast inventar i min skønhedsrutine om måneden, men til vinter kan det godt være jeg skifter den ud med deres creme til mere tør hud.


3. Dette er en øjencreme fra Origins med navnet GinZing. Et af mine største problemer med mit udseende, er at jeg temmelig store mørke rander under øjnene. Det prøver jeg selvfølgelig at dække med meget dækkende concealere, men udover det kan jeg ikke undvære en rigtig god og opfriskende øjencreme, og den har jeg altså fundet i Origins GinZing øjencreme, som frisker øjenområdet op om morgenen, og får de mørke rander til at syne lysere.


4. Jeg er rigtig glad for Chanel neglelakker, og i denne her måned har Morning Rose været min yndlings. 



Det er en lys lyserød/ferskenfarvet neglelak med en meget mild omgang guldglimmer i, så jeg synes personligt at den passer perfekt til sommeren, hvilket også er derfor den har været den neglelak man oftest har kunne se på  mine negle i juli. 

5. Moroccanoil omtalte jeg i mit indlæg fra forleden så der behøves nok ikke siges meget mere end det er en fantastisk hårolie som jeg helt sikkert også kommer til at bruge igennem hele august, og hvis i vil læse mere om den kan i klikke her: 


6. Det sidste produkt i julis favoritter er min Chubby Stick fra Clinique i farven Woppin' Watermelon. Det er en slags læbebalsam der giver læberne en smule farve, og derfor synes jeg den har været perfekt til denne måned, da man måske ikke ligefrem har lyst til at gå rundt med en "tung" læbestift på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar