onsdag den 8. august 2012

Fleur de Lotus


Er det ikke bare lækkert at se på? Det syntes jeg i hvert fald tidligere i dag, da jeg fik en mail fra Chanel, hvor de viste deres nyeste makeup kollektion Fleur de Lotus frem. 

Problemet er bare det er en limited edition kollektion, der lige nu ikke kan findes i Europa,  så jeg kan ikke rigtig gøre andet end at krydse alt jeg kan, for at det en gang kan købes herhjemme. Det vil altså sige, det her altså lige nu kun er et tip til jer der evt. skulle være et sted hvor det kunne købes, men jeg kunne altså ikke andet end at vise jer de her skønheder. 

Jeg er især vild med læbestiften og lipglossen, da de har den helt perfekte bubblegum farve, som jeg ville elske at have på læberne! Blushen ser også rigtig fin ud, og eyelineren ganske interesant ud, problemet for mig med den her kollektion ville så bare være at Chanel her på det sidste har sendt den ene efter den anden helt perfekte øjenskygge pallette ud, problemet er bare jeg allerede har to af dem!! Med det mener jeg at i den sidste tid har den sendt en del øjenskygge palletter på markedet, der minder så ufatteligt meget om hinanden med de brune jordfarver. En rigtig god ting at have, intet ondt om det, men desværre ikke så innovativt. 


En af de ting man ikke kan se på billedet fra kollektionen er en ny udgave af min højt elskede illusion d'ombre creme øjenskygge i en skøn mint grøn farve. Så vil mange nok lægge mærke til at den minder en del om deres Empatant man kan finde i deres faste kollektion, og det vil jeg nok også give dem ret i. Den er dog en anelse koldere i farven, efter min mening, hvis jeg skal kigge på de billeder jeg kan finde af den på nettet. 

Kollektionen består af:


Illusion d’Ombre Riviere Eyeshadow 


Les 4 Ombres Eyeshadow Palette


Agualumiere Gloss (I farverne Alize og Roselin)


Jous Contraste Blush (I farven Fleur de Lotus)


Stylo Yeux/Wterproof eyeliner (I farven Beige Claire)


Rouge Coco (I farverne Charme og Superstition)





  • English translate

Isn't just nice to look at? That was what I was thinking earlier today when I received an email from Chanel, where they showed their newest makeup collection Fleur de Lotus.

The only problem is that it's a limited edition collection, which right now can not be found in Europe, so I can not really do anything other than keep hoping on the fact that it once can be purchased here at home. I could not resist to show you these beauties.
I especially like the lipstick and lipgloss, because they have the perfect bubblegum color that I would love to have on the lips! The blush also looks really nice, and the eyeliner quite interesting. The problem for me with this collection would be that Chanel in their past collection has come out with so many similar eyeshadow palettes, and this one is no difference

One of the things you can not see in the picture from the collection is a new version of my beloved illusion d'ombre cream eye shadow in a beautiful mint green color. So, many people would notice that it reminds a lot about their Empatant you can find in their permanent collection, and I will probably agree on that. It is slightly colder in color, in my opinion, if I look at the pictures I can find of it online.

The collection consists of:

Illusion d'Ombre Riviere Eyeshadow

Les 4 Ombres Eyeshadow Palette

Agualumiere Gloss (In the colors Alize and Roselin)

Jous Contraste Blush (In the  color Fleur de Lotus)

Stylo Yeux / Wterproof eyeliner (In the color Beige Claire)

Rouge Coco (In the colors Charm and Superstition)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar