mandag den 18. marts 2013

Embryolisse - Lait Créme Concentré

Hvis der er en ting i skønhedsverdenen der aldrig går er mode, så er det fugt, fugt og atter fugt! Til det bruger jeg Embryolisse Lait Cremé Concentré, og for jer af jer, da følger med på min blog, er det ikke første gang jeg nævner dette vidunder. 



Grunden til at jeg nævner denne creme endnu en gang, er at jeg på grund af den hårde kulde, er begyndt endnu en gang at døje med tørre områder i ansigtet. Dumme mig havde været lidt doven på det sidste, og havde ikke fået brugt creme både morgen og aften, og det kunne ses! Nu er jeg igen inde i min daglige ansigtsrutine, og det kan ses og mærkes!

Jeg bruger Embryolisse som dagcreme under makeuppen, men til tider også som natcreme, da den fungere super uanset hvad. 

Lait Créme Concentré er lidt af et kult produkt, så uanset om du har læst om det på min blog, eller ej, er det nok ikke første gang du høre om den. Og det er der altså en grund til. Det er en creme der kan fugte selv meget tør hud, og den fungere super godt som en primer under makeup. Derudover kan du også bruge den som fugtmaske, hvis din hud har brug for en ordentlig omgang, og det har den jo en gang imellem, i de kolde måneder. 

Hvis du er er blevet lidt inspireret kan cremen købes i Matas og Magasin til 199 kr.
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar