torsdag den 14. marts 2013

Wet n Wild - budgetvenlig øjenskygge

Jeg har aldrig før brugt makeup fra Wet n Wild, men efter at have hørt så meget positivt om deres øjenskygger på Youtube, gik jeg i kast med dem. Jeg købte en af de store paletter, der hedder Comfort Zone. Overvejede meget den populære Walking on Eggshells, men eftersom jeg fik 8 skygger i denne her, fremfor kun 3, for sølle 10 kroner ekstra, gik jeg altså efter den store. Så må det blive Walking on Eggshells næste gang ;)



Må nok sige at jeg er blevet positivt overrasket over denne meget budgetvenlige palette til kun 60 kr. Man kan virkelig lave nogle flotte looks med både de brune og grønne farver. Jeg havde allerede inden jeg købte paletten, set en af mine yndlings Youtube bloggere MakeupByTiffanyD lave et super flot grønt forårs look med denne palette. Så jeg var godt klar over det var et temmelig sikkert køb.

Man kan godt være lidt skeptisk når man går i Føtex, og køber så billige øjenskygger, men de er slet ikke dårlig kvalitet. Der kommer rigtig meget farve på øjenlågene, og de kan nemt blendes sammen. Der er en smule drys ned på kinderne, når man påfører skyggen, men det fikser man blot med en smule foundation eller concealer bagefter. Skyggerne holder også rigtig godt op af dagen. 

Der er selvfølgelig en lille pensel med i pakken, men det er helt sikkert ikke en jeg vil anbefale bliver brugt, da den ikke gør noget godt for øjenskyggen. Så hvis du har nogle andre pensler, så frem med dem ;)

Link til makeup tutorial med Tiffany: http://www.youtube.com/watch?v=HxrSiqyUGrM

Og en ting er sikkert! Jeg skal helt sikkert have prøvet mig mere makeup fra Wet n Wild!

Ps. som i kan se er der betegnelser hvor skyggerne skal hen, og det kan være ganske hjælpsomt til at skabe et look, men den grå til Browbone... det fatter jeg ikke.

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar