torsdag den 28. marts 2013

Goodiebox - marts ♥

Nu er vi godt på vej ind i foråret (siger kalenderen i hvert fald), og nu er det tid til marts måneds Goodiebox, der har temaet Pink forår. 



Indholdet denne gang er super lækkert, og der er ikke et produkt, jeg ikke er sikker på jeg vil få brugt!



De første to produkter er ny shampoo og balsam fra Head and Shoulders. Det er en skældshampoo og balsam der dufter af lækre, grønne æbler, og det falder i rigtig god jord hos mig! Duften er et hit og da jeg også til tider lider af skæld i hovedbunden, er det virkelig brugbare produkter for mig! Prisen for produkterne er 42,95 kr. 

Det næste produkt er en lille hårspray fra HH Simonsen. Jeg har endnu ikke fået testet produktet endnu, men jeg glæder mig. Hårspray er altid et must, og hårspray på mindre flasker er super smart, når man skal på rejser. Prisen for en fuld size er 129 kr. 

Så er der to parfume prøver med Salvador Dali Sun and Roses, som koster 210 kr i full size, og Van Gils Live, der koster 315 kr i full size. 

Endnu et produkt jeg er super glad for er Riemann P20 solcreme. Solcreme er et must, så det er altid godt! Prisen er 139,95 kr. 

Det sidste produkt er nok det der fik mit beautyhjerte til at banke aller hårdest. Det er en øjenskygge palette fra Dr. Hauschka, der hedder Natural Glamour (03).



Det er nogle flotte farver, der er et godt alternativ til de meget neutrale farver i min Naked2 palette. Prisen er 249 kr. 


Så alt i alt er det en super fantastisk boks, med en værdi langt over de 119 kr, jeg betaler for min månedlige boks. 

Hvis du vil læse mere om Goodiebox, eller blive medlem, kan du finde det på dette link:
http://www.goodiebox.dk/index.php/produkter/goodiebox-abonnement.html

Håber i alle sammen nyder forårssolen, der endelig er kommet frem, og at i har en god påske.

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Lækkert med en øjenskygge palette, jeg fik en pudder i stedet for :-)

    http://mmonicamichela.blogspot.dk

    SvarSlet