søndag den 10. marts 2013

Maybelline - SuperStay 24h

Jeg har i alt for lang tid brugt de sidste sørgelige rester af min elskede MAC pudder, men nu var det simpelthen på tide at jeg købte en ny. Da jeg simpelthen følte mig fristet til at prøve noget nyt, komme denne pudder fra Maybelline med mig hjem. Den hedder SuperStay 24h, og lover altså at holde i 24 timer, da den er vand fast. Se det var første gang jeg prøver en vandfast pudder.


Jeg købte farven ivory, men fandt desværre ud af, at den er en lille smule mørkere end forventet, så den passer nok først rigtig godt til min hudfarve, når jeg har fået lidt sol i ansigtet, om forhåbentligt ikke alt for længe.



Pudderen dækker i sig selv ret godt, så hvis man en dag tænker at man gerne vil undvære foundationen, så er det muligt. Om den er vandtfast... kan jeg ikke 100 % sige, men jeg kan sige at min makeup holder godt! Så det er helt klart et plus. Jeg fortrækker at lægge det på med meget let hånd, da det ellers godt kan blive lidt for pudret til min smag, så hvis det er et problem for nogen, er det måske ikke den ideelle pudder. Den koster lige nu 65 kr på matas.dk. Normal prisen er 85 kr. 


Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar