mandag den 25. februar 2013

Maybelline - The Rocket Volum' Express

Jeg kunne godt se at det var ved at være den tid, hvor min mascara skreg til mig, at jeg var nødt til at gå ud investere i en ny, og hvis der er en ting jeg er lidt nærig med på beauty fronten, så er det mascara. Det er jeg da jeg simpelthen bare føler at man skifter dem ud for ofte, til jeg vil gå ud og bruge en masse penge på dem. Derfor tænkte jeg selvfølgelig det skulle være et af de lidt billigere mærker, og her på det sidste har jeg været rigtig begejstret for Maybelline, og nu er de så lige kommet ud med en ny mascara, så det var jo perfekt. Den hedder The Rocket Volum' Express, og har smukke danske Freja Beha som kampagnemodel. Derudover havde jeg læst nogle gode anmeldeser af den, så helt galt kunne det da ikke gå. Vil nok sige jeg heller ikke blev skuffet!


Vil ikke sige mascaraen giver vipperne uanede mængder længde, men det gør volumen godt nok op for! Den gør simpelhen bare at min øjne ser større og mere åbne ud, hvilket gør at man får et friskere look. Den holder hele dagen med meget meget lidt drys (muligvis fordi jeg her en tendens til at pille i det sent på aftenen), og derudover er den slet ikke besværlig at få af, med en lille smule Bioderma eller Alt-i-en rens. 

Det er helt sikkert en mascara jeg vil anbefale til alle der gerne vil have noget volume på vipperne, og det bliver klart en mascara jeg løber ud og køber, når jeg en gang løber tør.

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar