lørdag den 9. februar 2013

Ny favorit: Revlon ColorBurst Lip Butters

Jeg har før nævnt, at jeg var i London i juleferien, og her kommer mit yndlings makeup køb fra turen! Desværre er det endnu et produkt, man ikke kan købe herhjemme, men Maybelline kommer snart med et produkt, der ligner det rigtig meget, jeg vil fortæller jer om tilsidst.



Som i kan se har jeg købt tre farver, Rasberry Pie, Strawberry Shortcake og Creme Brulee.


Den første farve er Rasberry Pie og er den mest dramatiske farve. Det er en rigtig flot bordeaux farve, som jeg nok vil bruge mest som en aften farve.


Den næste er Stawberry Shortcake, som er en rigtig piget lyserød, der vil fungere rigtig godt som en hverdagsfarve.


Den sidste farve er Creme Brulee, og er nok den farve jeg har brugt mest indtil videre. Det er en nude farve.

Hvad der er fælles for alle tre Lip Butters er, at det er en slags læbestift der fugter læberne, og samtidig giver læberne et flot skær. Altså win win på alle sider.

Som jeg sagde før kommer Maybelline med et nyt produkt, der ligner dette meget, og det hedder Color Whispers. Det er altså også en slags læbestift/læbebalsam, der både giver læberne farve og shine. Produktet er kommet i nogle lange, så nu krydser jeg bare fingre for det snart kommer til Danmark! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar