lørdag den 2. februar 2013

Depend GelLack Startkit

Det er efterhånden et godt stykke tid siden at Depend kom med deres GelLack Starterkits, og må også indrømme at jeg har haft det i lidt for lang tid til, ikke at have blogget om det endnu, men grunden er at jeg har ville teste det et par gange, før jeg ville anmelde det for jeg, da jeg følte jeg lavede nogle fejl under afprøvningen, men det kommer jeg til senere ;)


Princippet er rigtig smart! En nem og billig mulighed for at lave langtidsholdbare lakkede negle hjemmefra, og jeg må også indrømme at resultaterne bliver rigtig fine.

Startkittet kommer med en UV-lampe, en før og efterlak, en før og efterrens, en rosenpind og en neglefil. Processen er først renses neglen. Så kommer førlak, derefter 30 sek under UV-lampen. Så selve neglelakken, igen 30 sek under UV-lampen. Så overlakken og igen 30 sek under UV-lampen. Tilsidst slutter man af med efterrens. Det burde tage omkring 10 min at komme igennem det hele på begge hænder, men vil nok indrømme at jeg ikke er helt så hurtigt. 

Mine problemer er så bare, at min lak altså ikke holder 2-3 uger som Depend lover. Det var lidt der jeg følte jeg måtte have lavet en fejl, da jeg knap nok kunne få det til at holde en uge. Så jeg testede det igen... men det blev altså ikke bedre. Vil så også gerne indrømme at mine negle ikke holder særlig godt med nogen som helst lak, så det kan måske også have noget med det at gøre. Mit andet problem er at jeg synes Depend godt snart måtte komme ud med nogle flere farvevalg, da det stadig er lidt begrænset.

Det positive er at resultatet blev rigtig flot! Det var nemt at lægge, og det faktum at der ingen tørretid var, efter neglene havde været en tur inde under UV-lampen, var jo helt fantastisk. Derudover var det ganske rart, ikke at føle sig nødsaget til at fikse sine negle hver anden til tredje dag. 

Og her er så mit resultat:


Synes selv det blev ganske fint, og farven er nr. 040 hvis i skulle være interesserede ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar