tirsdag den 12. februar 2013

Oriflame Ecobeauty Smoothing Day Cream

Hvis i følger min blog, vil i vide at jeg fik denne dagcreme med i sidste måneds Goodiebox, og nu har jeg altså haft nok tid til at teste den. I vil til gengæld også vide at jeg har meget kærlighed for en helt anden creme nemlig Embryolisse Lait Creme Concentre, som jeg bruger hver eneste dag. Jeg har lagt min elskede creme fra mig, for at teste denne økocreme.


Jeg er umiddelbart ikke en mega parabene forskrækket pige, men vil alligevel sige at det altid er rart man ved at der ikke er noget hormonforstyrrende i de cremer man bruger, da man bruger dem så ofte, og på så store overflader af sin krop i dette tilfælde ansigt. 

Cremen er en fornøjelse at tage på, da det er en super god pumpe der er i flasken, samt cremen er dejlig at smøre ud i ansigtet. Cremen tørre utroligt hurtigt, og man bliver efterladt med en hud der er klar til makeuppen skal lægges. Når det så er sagt, har jeg en tendens til ret tør hud, og jeg må nok indrømme jeg føler denne creme er mere velegnet, til folk med lidt mere olieret hud, da jeg savner noget af alt den fugt, jeg føler min Embryolisse tilfører min hud. 

Så alt i alt vil jeg anbefale denne creme, til folk der ikke har tør hud, nok nærmere tendens til lidt olieret hud, men til den dem kan jeg ikke andet end at forstille mig, at den vil have en god effekt. 

Prisen er dog lidt høj, og jeg føler at man kan få andre rigtig godt cremer til mindre penge, hvis det er det man ønsker, men hvis man går op i  økologi og fairtrade, er det her jo en rigtig god vej at gå. 

Cremen koster 312 kr. og kan bestilles på Oriflames hjemmeside.

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar