tirsdag den 2. april 2013

Taylor Swift Wonderstruck Enchanted

Jeg har lige fået Taylor Swifts nye parfume Wonderstruck Enchanted af min søde kæreste. Jeg har været interesseret i den længe, og nu er den endelig kommet til Danmark. Jeg synes den første Taylor Swift parfume Wonderstruck duftede meget godt, men Wonderstruck Enchanted er efter min smag endnu bedre!


Det er en forholdsvis sød, frugt-agtig duft, og hvis man ikke er til søde dufte, skal man nok holde sig fra denne. Hvis man kunne lide den første Wonderstruck parfume, vil man sikkert også elske denne. Før i tiden var jeg ikke selv så meget til søde dufte, men her på det sidste er jeg begyndt at elske parfumer som Juicy Couture La Fleur, og altså nu også Wonderstruck Enchanted.  Stærke noter i parfumen er bl.a. bær og vanilje.

Hvad Taylor selv siger om parfumen:
"Wonderstruck Enchanted is the next chapter in the story of my Wonderstruck fragrance. Wonderstruck is about that moment when you instantly feel a connection to someone, but then there’s that feeling of being completely enamored — enchanted — when you know a little more about that someone and still feel that strong connection."

Udover at jeg elsker duften, er flasken også rigtig fin. Den er rød, men guld charms, og det giver den et meget vintage agtigt look.

 Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar