mandag den 17. juni 2013

e.l.f. - Mineral Lipstick

For ikke så længe siden shoppede jeg lidt på e.l.f.s hjemmeside, og jeg lovede at vise hvad jeg fik købt. Heldigvis er e.l.f makeup billigt, og oven i det var der tilbud, så det endte ikke helt så galt alligevel. I dag handler det om de tre læbestifter jeg puttede i kurven. 


Alle læbestifterne er fra Mineral linjen. Jeg leder altid efter den perfekte hverdagslæbestift, så der røg tre mulige i kurven.


Den første er Runway Pink, som desværre ser en smule mere rød ud på billedet end i virkeligheden. Det er virkelig en "din læbe men bedre farve", der er et virkeligt godt bud på en perfekt hverdagsfarve. Og på trods af navnet, overraskende nok den mest afdæmpede naturlige læbefarve, af dem alle. 



Den anden er Nicely Nude, som jeg forstillede mig var langt mere... ja nude. Den er tilgengæld en rigtig fin lyserød, der flatterer min hudtone rigtig meget. Jeg havde dog ønsket mig en mere nude læbestift, men det må blive en anden gang. Der vil jeg en anden gang nok gå efter farven Natural Nymph, hvis jeg står og skal bestille igen. 


Den sidste læbestift er i farven Party Pink. Igen langt mere orange/rød og ikke pink, som navnet antyder. Dog en meget fin farve, som jeg sikkert vil få brugt mange gange. 

Det gælder for alle tre læbestifter, at de påføres nemt, og giver læber, der ser flotte og fugtede ud. De har allesammen ok pigmentering, og holder i en 3 timers tid på læberne.

Prisen er 5 pund på e.l.f.s hjemme side, men da jeg købte dem var der som sagt tilbud, som jeg fik dem endnu billigere. Jeg synes helt sikkert at de er de 5 pund værd, men man kan helt sikkert spare nogle penge, på at holde øje med hvornår de har tilbud. Du kan evt. melde dig til deres nyhedsbrev, så du får en mail om det. 

Hvis du er interesseret i at bestille, så husk at både navne og billeder på siden, er lidt misvisende i forhold til den faktiske farve på læbestiften. 

Tryk her for at komme til e.lf.s hjemmeside.

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar