tirsdag den 4. juni 2013

L'ORÉAL EverPure

Jeg har haft en ny shampoo/balsam favorit, og det er produkter fra L'ORÉALs Hair Expertise serie, som er en serie af shampoo og balsam, med produkter retter mod forskellige typer hår, men alle uden sulfater. 


Med mine nye lysestriber tænkte jeg at det ville være en god idé at gå med EverPure Colour Care & Moisture, selvom jeg også var meget interesseret i de andre produkter. Shampooen har en dejlig let konsistens, som skummer let i håret, og skylles let ud igen. Den balsam der er i Colour Care & Moisture linje,n gør håret dejligt blødt. Er desværre ikke så vild med dens duft af pebermynte, så er spændt på at prøve de andre linjer, og håber at duften falder mere i min smag. Heldigvis er det ikke en duft, der bliver i håret hele dagen. 

Jeg købte serien, da jeg er på jagt efter shampooer uden sulfater, da det kan være med til at irritere hovedbunden. Hvis man har en irriteret hovedbund, der har en tendens til at klø, kan det være en mulighed at prøve at skifte sin shampoo ud med sulfat-fri shampoo, og se om det virker. 

Her er andre produkter i serien:
Der er også hårkur og stylingprodukter i serien, som jeg er meget interesseret i at prøve.
L'ORÉAL Hair Expertise serien koster mellem 100 og 120 kroner.

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar