fredag den 28. juni 2013

e.l.f - Cream Blush

Hej piger :) Hvis i er så heldige at have fået sommerferie, så god ferie til jer! Her kommer en fin og billig blush til sommeren - Endnu et af mine nyindkøbte e.l.f. produkter, som er denne cream blush i farven Flirt. 


Hvis vi skal have det negative af vejen med det samme, så kan man vidst godt sige, at indpakningen ikke er så eksklusiv, da den egentlig er lidt stor og kluntet. Men e.l.f. makeup er jo billigt, så den knap så kønne indpakning, må man tage med i købet. 

Farven er en fin og frisk pink, der vil se super flot ud, hvis man får lidt sommerkulør i ansigtet i løbet af sommeren. Den er nem at tage på, og kan både blive påført med hænderne eller børster. Jeg fortrækker dog selv oftest børster. Man kan ikke blive skræmt af den stærke farve, da produktet er super nem at blende ud. 

Jeg elsker at bruge creme blush, de dage hvor jeg ikke vil se for pudret ud. 


Produktet vist på hånden:


Hvis du ikke selv har kastet dig så meget ud i creme blush, er det her et godt produkt at starte med. Det er nemt at arbejde med, og man skal kun have 6,5 pund op af lommen på e.l.f.s hjemmeside. De har dog ofte forskellige udsalg, hvor det skulle være muligt at få den billigere. 


Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Ej hvor ser den lækker ud! MÅ EJE! Jeg er så vild med ELF make-up :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg vi er mange der er :)

      Slet