lørdag den 15. juni 2013

OPI - Get Your Number

Jeg har længe kigget nysgerrigt på OPIs liquid sand formular, som er en neglelak der ligner sand på neglene. Da jeg sidste uge var et stop forbi matas, havde de Mariah Careys serie for OPI kun bestående af liquid sand lakker, på tilbud, så der havde jeg muligheden for at prøve en liquid sand lak, til en 50'er. 


Jeg købte Get Your Number, der er en fin havblå farve, fyldt med glimmer. Jeg var muligvis også en smule påvirket af, at jeg elsker Mariah Carey sangen med samme navn. 

Resultatet skriger sommer, med sand formularen, og den flotte middelhavsblå farve. Jeg er rigtig vild med hvordan det ser ud, men desværre sætter dig skidt indimellem "sandet". Hvis man eksempelvis bruger foundation, pudder osv. kommer det let til at sidde på neglene, hvis man tager sig til hovedet. Det er lidt ærgerligt, da jeg er rigtig vild med looket. Er dog ikke i tvivl om, at jeg vil bruge den en del henover sommeren. 

Jeg brugte Natural Base Coat fra Opi, men ingen Top Coat, da det ødelægger sand-looket. Lakken holdt en 4 dages tid på mine negle. 

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar