torsdag den 20. juni 2013

Sephora - Outrageous Volume Mascara

Hej piger :) I dag har jeg en lille mascara anmeldelse til jer. Det handler om Outrageous Volume Mascara fra Sephoras egen makeuplinje. 


Det første jeg ser, er en meget stor mascara med tilhørende meget stor børste. Det er sådan en børste, der skræmmer mig lidt, da jeg er bange for at ramme huden fremfor øjenvipperne. Og det var med god grund. Efter en uges brug, har jeg stadig svært ved at undgå de sorte pletter på huden, der selvfølgelig efterfølgende kan fjernes, men er til stor irritation. Det gør det også svært at få de nederste vipper flotte.

Som nanvnet antyder, er det en volume-givende mascara, og det må jeg give nanvet ret i. Mascaren giver både længde og volume, men er meget svær at påføre, da der nemt kommer klumper. Nogle mennesker kan godt lide den slags mascara, men jeg er desværre ikke en af dem. 

Efter en uges brug klumper den ekstremt meget, og kan ikke forstille mig, at jeg kan blive ved med at bruge den ret meget længere. 

Så denne mascara var desværre lidt et miss for mig :(


Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar