tirsdag den 9. juli 2013

KÉRASTASE - Huile Céleste

Hej piger :) Sorry der har været lidt stille på bloggen, men har lige nydt en dejlige uge på Bornholm uden computeren, men nu er jeg tilbage med et indlæg om endnu en af mine sommerfavoritter.


Denne gang er det Huile Céleste fra KERASTASE. Jeg fik produktet med i Goodiebox maj, og har brugt det lige siden. Det er en olie spray til håret, der samtidig med at det giver håret fugt og shine, beskytter håret mod solens stråler. Altså et super sommerprodukt. 

Jeg har hørt en del piger brokke sig over, at olien giver den fedtet og klasket hår, og det var også det jeg først oplevede, da jeg sprayede produktet direkte i håret. Jeg fandt dog hurtigt en ny fremgangsmåde, der gav et lækkert og glansfuldt hår.

Man starter med at ryste flasken godt igennem, så guldpartiklerne spredes i væsken. Derefter sprøjter jeg 4-5 sprøjt i hænderne (alt afhængigt af hårets tykkelse - jeg har ret tykt hår.) Det spreder jeg i hænderne, og kører derefter hænderne igennem den sidste 1/3 af mit hår. Det giver flot glans til håret, uden at det ser fedtet ud, som gør at håret er sundere at se på, og blødere at røre ved. Et ekstra plus er, at produktet dufter fantastisk! Så man får meget velduftende hår!

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar