torsdag den 25. juli 2013

L'ORÉAL Studio Express Refresh


Jeg har længe været STOR fan af Batiste tørshampoo, og det har været et af mine absolutte musthaves, hvis mit hår ikke skulle vaskes hver dag. (Som vi jo alle ved, ikke er så sundt for håret.) Jeg blev dog fristet til at prøve L'ORÉALs Studio Express Refresh Invisible Dry Shampoo, da jeg hørte at den skulle have en Chanel Coco Mademoiselle lignende duft, som er en af mine yndlings parfumer. 

Duften minder bestemt om den ikoniske duft, selvfølgelig ikke eksakt, men dejlig er den! Jeg må nok sige at jeg aldrig har haft en tørshampoo der dufter så godt. Derudover virker shampoo-effekten også ganske godt. Jeg bruger den hver anden dag, hvor jeg giver mit hår, en hårvask-fri dag. Den hjælper altså håret med at se friskt ud, samtidig med at det giver det en dejlig duft. Det vil altså sige, at det helt sikkert er en tørshampoo jeg vil anbefale. Men husk at hvis de skal være med den Coco Mademoiselle lignende duft, skal det være den blå, du skal gå efter, da der også er andre udgaver i andre farver. 

Produktet koster 50 kr. i Matas

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Jeg er også fan af denne tørshampoo! Den er virkelig fantastisk sammenlignet med nogle af de andre, som jeg har prøvet. Elsker også at den ikke giver et hvidt skær til os mørkhåret piger :)

    //Teresa Kildelund

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt den ikke gør det! :) ved jeg jo ikke så meget om med mit lyse hår.

      Slet