tirsdag den 2. juli 2013

Goodiebox - juni ♥

Så kom denne måneds Goodiebox, og jeg må nok indrømme jeg var ekstra spændt denne måned, efter at have modtaget en mail der annoncerede en prisstigning på 20 kroner


Denne måneds tema er The Great Gatsby, og det er et tema jeg er vild med! Elsker nemlig ikke kun filmen, men især også 20'erne. 


Denne gang indeholdte boksen en del makeup, og hele 4 full size produkter. Jeg har personligt aldrig haft så meget imod de mange hårprodukter og cremer, da jeg går igennem en del af dem, men det er også dejligt med lidt afveksling.

Avéne Thermal Spring Water Full Size poster 34,50 kr. - Det første produkt er en lækker fugt spray, der virker beroligende på huden. Den skal helt sikkert med i kufferten på ferie senere på sommeren!

Alterne Caviar Repair Instant Recovery Shampoo og Conditioner Full Size koster 399 kr. - Shampoo og balsam prøve.



Rimmel London Lycra Pro Neglelak Koster 59,95 kr. - Dette er en fin mørkeblå lak fra Rimmel. Den har navnet 400 Blue Vouge. Den mørke farve er helt sikker 20'er agtig, og elsker neglelakkens formulering, da den holder længe på mine negle. 


Gosh Mono Eye Shadaow (Rusty) Koster 39,95 kr. - Er en fin kobber/brunlig farve, med glimmer i. 


Gosh Mono Eye Shadaow (Rusty) Koster 39,95 kr - Dette er en flot grå skygge, med med glitter. Det virker dog umiddelbart til at den brune farve, har bedre pigmentering end denne. 


Gosh Waterproof Eye Shadow (Love That Copper) Koster 79,95 kr. - Dette produkt er endnu en gang fra Gosh, og er den øjenskygge i stikform. Farven er som navnet antyder, og kan både bruges alene, eller under andre øjenskygger. Den er vandfast, så er ideel til sommeren, og det er super med øjenskyggeblyanter, der kan drejes op, fremfor at de skal igennem en spidser. 


Gosh Soft'N Shine Lip Balm (Perfect Plum 34) Koster 89,95 kr. - Det sidste produkt er endnu en gang fra Gosh. Det er en fin blommefarvet læbestift. Er ret vild med den, da den lægger sig flot, og holder længe på læberne. Må nok indrømme at jeg ser farven som en efterårsfarve, men kan godt se hvordan den passer ind i The Great Gatsby temaet. 

Alt i alt er jeg ret vild med boksens indhold, og det er helt sikkert produkter, der vil blive brugt! Synes en del af produkterne er i efteråsagtige farver, men er nu stadig vild med temaet, så kan ikke rigtig brokke mig. Jeg synes at Goodiebox har gjort det godt denne måned og det på trods af prisstigningen til 139 kr. 

Hvis du er blevet interesseret i konceptet, kan du tjekke det ud her.

Follow on Bloglovin

1 kommentar: