søndag den 11. november 2012

Efterårets læbe favoritter ♥

Jeg elsker efterårets makeup tendenser, og her er hvad jeg selv har på læberne i november.

Det er vigtigt for mig at min læbestift passer til mit tøj, og bordeaux er den farve det meste af mine tøj køb har været i efteråret, derfor har i her 3 læbestifter, der går rigtig godt med sæsonens it farve.


 ♥ ♥ ♥

Creme Cup fra MAC

Creme Cup er en skøn nude/lyserød farve, der går rigtig godt sammen med det bordeaux tøj, jeg snakkede om før. Det er til gengæld ikke en farve for alle. Hvis man har rødlige undertoner i huden, kan det hurtigt komme til at se lidt skidt ud.




Boy fra Chanel

Boy er mere en farve for alle, og er for mig den perfekte læbestift uanset årstid! Mange af jer vil måske trække lidt på det, da en Chanel læbestift jo lidt er en investering, men hvis jeg kun skulle have én læbestift, så ville jeg ikke være i tvivl om det skulle være den her!





Pudgy Peony fra Clinique

Pudgy Peony er den eneste stærke farve, af de tre jeg har valgt at vise her. Den er med fordi jeg også synes det kan være en kæmpe fordel at have lidt pang på læberne en kedelig november dag.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar