mandag den 19. november 2012

The Body Shop - Cranberry Joy

Cranberry Joy er en del af The Body Shops julekollektion, der består af tre serier Cranberry Joy, Ginger Sparkle og Vanilla Bliss, og er den serie jeg helt klart finder lækrest, men ikke nødvendigvis mest julet. 


Jeg har testet deres Shower Gel og deres Hand Cream, og nørj jeg blev positivt overrasket! Jeg har i længere tid ikke været den største fan af The Body Shop, men her på det sidste, har jeg fundet mig selv oftere i deres flotte butikker, og med deres julekollektion, fik de mig endelig til at overgive mig til deres mærke. 

Cranberry Joys duft minder mig ikke synderligt meget om jul, men jeg synes faktisk bare den dufter skønt og utroligt friskt, i modsætning til deres to andre serier i julekollektionen der bestemt er mere julede, og en del mere søde. 

Indpakningen er tilgengæld rigtig julet, da de jo både er røde, men også har sne fnug rundt om The Body Shop mærket, og det vil helt klart være de produkter jeg vil finde frem i december måned, da de jo bare passer rigtig godt ind.

Shower gelen dufter som sagt skønt, og jeg føler lidt det er en luksus ting at bruge sådan en sæbe i badet, så det er helt klart en jule forkælelse for mig, da jeg normalt ikke går ud og bruger vildt mange penge på kropssæbe. Den gør ikke så meget andet end at gøre dig ren og velduftende, men den skal vel egentlig heller ikke kunne så meget andet vel? Den er ikke overdrivende fugtende, men så er der jo også god mulighed for at bruge den lækre Cranberry Joy Body Butter bagefter, og bygge en skøn duft op. Shower Gelen koster 60 kroner.

Håndcremen var virkelig den jeg blev overasket over. Den dufter selvfølgelig ligeså godt som sæben, men samtidig er det altså virkelig også en god håndcreme. Den fugter hænderne rigtig godt, og så sugers den hurtig ind i huden, hvilket jo er vigtigt for en håndcreme! Håndcremen er ikke vildt stor, men den er meget drøj i brug, og med en pris på 50 kroner, og nok håndcreme til det meste af vinteren, er det vel lige til at overkomme. 

Så alt i alt en rigtig lækker serie af produkter, der kan skabe lidt julehygge hele vejen igennem december, og nørj hvor er jeg fristet til at anskaffe mig seriens andre produkter. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar