torsdag den 29. november 2012

Mine juleønsker

Om få dage er det december, og det er snart tid til at skrive en ønskeseddel, og her kan i se mine juleønsker, hvis i selv mangler lidt inspiration til jeres egne ;)


Uldstrik fra Malene Birger - Det er altid lækkert med en stor strikbluse/kjole om vinteren, og denne her fra Malene birger har jeg haft på min ønskeliste i lang tid! Den koster 1599 kr.

Upgrade To Gorgeous fra Benefit - Er et lækkert sæt fra Benefit, med nogle af deres helt store hit samlet i en lille kuffert, og selvom nogle af størrelserne er mini, synes jeg man får virkelig meget for pengene i den her gaveboks. 

Pung fra Mulberry - Jeg har længe haft en brændende ønske om en Mulberry pung, og den her er altså bare virkelig flot!

Lipgloss sæt fra MAC - Det her er et lækkert lipgloss sæt der er en del af MACs julekollektion, og endnu en gang for man meget for pengene, samt det er nogle virkelig lækre farver, jeg gerne ville have på læberne. Det koster 270 kr. 

Guld børste sæt fra Sephora - Det her sæt er virklig noget jeg gerne ville eje! Det er så super flot, og børsterne ser også ud til at være af lækker kvalitet. Det er ikke billigt med sin pris på over 660 kr, men gode børster er jo heller ikke helt billige, og her får man 7 lækre børster, i en rigtig fint holder. 

Kjole fra Soaked In Luxery: Sidst men ikke mindst er her en virkelig fin kjole, som ville fungere optimalt som nytårs kjole. Den koster 699 kroner hos miinto.dk, og det ville virkelig gerne have den her flotte kjole på, når jeg skal holde nytår i London i år. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar