lørdag den 3. november 2012

Aussie - 3 minutes miracle

Aussie 3 mintue miracle frizz remedy deep treatment, er det lange navn på en dejlig overraskelse jeg fik i denne måneds Goodiebox. Og som navnet antyder er det altså en hårkur der skal sidde i håret i 3 min.  Hvis i ikke ved hvad Goodiebox er, så kommer her en kort forklaring: Det er en boks man modtager med posten hver måned, der indeholder skønheds produkter, både full size som denne og prøver. Boksen koster 119 kroner om måneden, men man får altså produkter for en del mere, så det er en super god deal, hvis man gerne vil prøve nogle nye produkter.


Det var en virkelig god overraskelse at få i sin Goodiebox, da jeg i virkelig lang tid har overvejet at prøve denne hårkur. Jeg har langt, meget tykt hår, så en god hårkur er et must, hvis mit hår skal opføre sig bare nogenlunde pænt. 

Lad os starte med det postive ;) Det første jeg lægger mærke til er at kuren kun skal sidde i håret i 3 minutter, hvilket er rigtig godt, hvis man som mig ikke har tid til at stå stille i badet meget længere end det om morgenen. Da jeg prøvede var det en meget lækker konsistens, og det gjorde mit hår en del mere medgørligt end ellers. Jeg vil ikke sige at det er den bedste hårkur jeg nogensinde har brugt, men den gør helt sikkert noget godt for mit hår, så jeg vil da blive ved med at bruge den. En sidste ting man ikke må glemme er den super smarte beholder, der gør det nemt at klemme det ud i badet, så det bare går lidt hurtigere. 


Der er ikke meget negativt ved den her kur, men der er en ting jeg bliver nødt til at nævne. Den har en meget kraftig duft af tyggegummi, sådan noget rigtig lyserødt snask, vi alle sammen kig og gumlede på da vi var mindre. Nogle vil elske det, andre vil hade det, men det er jo op til dig selv.

Hårkuren kan købes i Matas til 119 kroner. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar