torsdag den 29. november 2012

Goodiebox - november ♥

Så kom novembers Goodiebox ind i døren i morges. Sikke en dejlig start på dagen! 
For jer der ikke ved det er Goodiebox et koncept hvor man for 119 kr om måneden, modtager en gaveboks om måneden med forskellige skønhedspleje produkter. 




Denne boks er fyldt med hår og hudpleje produkter, samt noget lækkert te. 




Her kan i se det fulde indhold af boksen:



Clean start mini kit - Er et mini set fra Dermalogica til uren hud. Det indeholder en ansigtsmaske/scrub, en fugtighedscreme med tint, samt en læbebalsam. 

Nivea repair & care sos bodylotion - En kropscreme til ekstra tør hud. (Fuld størrelse)

Matas Voulme Powder - Hår pudder til lækkert nytårs hår 

Biosilk voluminzing shampoo & conditioner - Shampoo og balsam 

Biosilk silk therapy - Hårserum

Fredsted Chai Latte - Chai te

Jeg havde personligt håbet på at vi ville have fået noget glitter makeup eller neglelak, som man kunne bruge til julens mange fester, da jeg ikke rigtig føler denne boks gør os klar til den mest festlige måned på året. Det er helt sikkert nogle lækre produkter der vil blive brugt, havde bare håbet på noget lidt andet i denne måned. Der har på det sidste været rigtig mange hårprodukter, så undrer mig lidt over at Goodiebox teamet vælger at putte så mange hårprodukter i boksen igen, men må sige at jeg selv elsker guf til håret, så gør ikke mig så meget. Hvad synes i om denne måneds boks?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar