torsdag den 31. januar 2013

Goodiebox - januar ♥

Så kom januars Goodiebox med posten i går aftes, og nørj hvor er den nye indpakning fin! Meget flot og elegant!



I denne her boks var temaet økologiske produkter, hvilket jeg egentlig syntes var ret lækkert. 



Der var utrolig meget creme i denne boks, som jeg har på fornemmelsen er begyndt at irritere nogle, men jeg er egentlig bare glad for at få nogle lækre økologiske cremer. Der var en dagcreme fra Oriflame, en bodylotion fra Decubal, samt en håndcreme fra matas. Derudover var der en ingefær te, jeg ikke kan forstille mig bliver min kop te, da jeg hader ingefær, en lille frugt-bar snack, samt nogle prøver fra Madara, Philip Martins og John Masters.



Indtil videre har jeg kun prøvet ansigtscremen og bodylotionen, og er ret vild med begge dele. Især ansigtscremen er ret fabelagtig, og  er en super god creme under makeuppen, der udglatter huden, og gør den klar. 

Alt i alt er jeg ret tilfreds med denne måneds box. Vil give andre ret i at det godt kan være lidt ensformigt med alt det creme, så hvis de lige havde suppleret boksen med en lille neglelak eller andet faverigt lir, så havde boksen været ret ultimativ for mig.

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Vil lige tilføje at din dag creme ikke er fra origins, men oriflame. Synes der er en vis forskel...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du helt ret i :) Er rettet nu. Må have haft noget andet i mit hoved i går, da jeg skrev indlægget.

      Slet