fredag den 19. april 2013

Batiste Dry Shampoo

En god tørshampoo er et must for mig, og min yndlings er fra Batiste, da den både er billig og effektiv. Indtil videre har jeg ikke set den været solgt i Danmark, men forleden så jeg dem i Matas i forskellige størrelser til 59, 69 og 79 kroner. Der var mange forskellige dufte, men også dem der er lavet specielt til forskellige hårfarver. Det er noget dyrere end de omkring 3 pund, jeg betalte for min i London, men hvis man ser bort fra det, føler jeg alligevel det er det værd!


Den jeg bruger i øjeblikket den der hedder Floral and Flirty Blush, og må ærgeligt indrømme at det ikke er den bedste duft i hele verden. Den er heldigvis ikke så kraftig, og efterlader egentlig bare håret uden duft. Udover det giver den håret let volume, så det ikke ser fedtet ud, men derimod frisk og rent. Når man nu kan købe dem i matas, skal jeg helt sikkert prøve mig en ny duft, og kan ret godt lide den der hedder Tropical.

Har aldrig prøvet den til lyst hår, og er egentlig lidt nysgerrig, så hvis der er nogen der har erfaring med dem, vil jeg meget gerne høre om det.

Ps. Jeg har umiddelbart ikke set dem andre steder end i Matas i Frb. centret, men hvis i ser dem andre steder, må i meget gerne dele det med os andre ;)

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar