mandag den 29. april 2013

Nuxe - Huile Prodigieuse

Nu er sommeren ikke så langt væk, og en lækker olie til benene er et must for mig, når jeg skal have shorts og sommerkjoler på. Min yndlings er Huile Prodigieuse fra Nuxe.


Når det kommer til kropsolie, er det vigtigste selvfølgelig at den giver blød og lækker hud, men derudover er det også rigtig vigtigt, at olien tørrer forholdsvis hurtigt, så man ikke går rundt med fedtet hud. Et plus ved denne olie, er duften der minder mig om sommer og sol. 

Det er en multi-purpose olie der som sagt kan bruges på kroppen, men også i ansigtet og i håret. Det gør den rigtig smart at have med på ferie, da man på den måde har mange produkter i et. Jeg er ret vild med at bruge den i hårspidserne, men fortrækker nu stadig min elskede Moroccanoil.

Follow on Bloglovin

2 kommentarer: