mandag den 22. april 2013

Laura Mercier - Crème Brûlée

Da jeg var i London, var jeg så heldig at få et sæt af Laura Merciers Creme Brulee serie, bestående af creme, scrub og kropssæbe af min dejlige kæreste. Produkterne kan desværre ikke købes i Danmark, men ville ikke snyde jer for dem på bloggen, da det er det er rent luksus for mig, at bruge disse produkter. Så kan de jo altid købes hvis man er så heldig at finde dem på en rejse. 


Laura Mercier laver de lærkreste cremer, og var grunden til at jeg var på udkig efter dem i London. Cremen har den lækreste konsistens, der giver huden massere af fugt, og en lækker duft af Creme Brulee. Jeg ved godt det ikke er en duft for alle, men da jeg er noget af en dessert elskende pige, er Creme Brulee lige noget for mig! Det skal siges at produkterne også findes i andre lækre dufte, og det var ikke nemt at vælge!

Body scrubben er også rent luksus, men også rigtig effektiv. Når jeg bruger den i badet, og følger op med cremen, får jeg den blødeste, samt mest velduftende hud!

Sæben har også en dejlige konsistens og duft, der gør det alt for tidlige bad om morgenen, til en lidt mere rar og luksuriøs oplevelse. 



Laura Merciers produkter har desværre normalt nogle rimelig pebrede priser, men da vi var i London, var der udsalg, og det inkluderede en gaveæske, der i forvejen havde en suveræn pris, så vi fik faktisk hele molevitten for omkring 250 kr. 

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Ej, dem kunne jeg virkelig godt tænke mig at prøve. Jeg synes det er super fedt at cremen dufter af creme brulee :D

    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også meget anbefalelsesværdigt, hvis man vil forkæle sig selv lidt ekstra ;)

      Slet