onsdag den 3. april 2013

Chanel Summer 2013

Jeg er meget glad for Chanel, men de sidste par makeupkollektioner har skuffet mig en smule, da jeg har fundet dem lidt kedelige. Nu er der så kommet billeder frem af deres sommer makeupkollektion, og nej hvor blev jeg glad da jeg så dem! Især den turkise neglelak må jeg have.
Som den neglelak addict jeg er, er det selvfølgelig neglelakkerne der interessere mig mest. Jeg finder umiddelbart ikke Lilis så spændende, da det ligner noget man har set før, men Azure og Bel-Argus ser godt nok spændende ud! Hvis jeg skal prøve at begrænse mig til en, bliver det nok Azure, da det er den der minder mig mest om sommer.


En anden ting jeg også er interesseret i, er de her super flotte shadow sticks. Der er nogle flotte sommer farver i mellem, men også nogle mere basic farver. 

Follow on Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre farver. Jeg kunne også godt tænke mig at prøve Azure. Den er virkelig flot! :)

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er vildt flot! Kan ikke vente til at den kommer i butikkerne! :)

      Slet
  2. Jeg har også set den azure farve, vildt lækker! Meen pyha 185 kr. for sådan en farve så vil jeg hellere købe en Depend neglelak som minder vildt meget om den, 25 kr. men til gengæld skal man bruge 3 lag (synes jeg)

    Bare et tip ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er mange penge :/ Har heller ikke punget ud endnu. Tak for tippet :) Ved du om farven har et nr eller noget?

      Slet