tirsdag den 30. april 2013

Goodiebox - april ♥

Så blev det tid til denne måneds Goodiebox, og den skulle selvfølgelig også på bloggen, selv om jeg må starte med at indrømme, at jeg ikke var særlig begejstret denne måned. 




Temaet for boksen er Røde løbere og grønne læber, der hentyder til glamouren fra fashion weeks, Awards shows osv., samt kampagnen Kys Sclerose Farvel.

Det første i boksen er en lækker lak fra L'oréal, i en flot pastel grøn/blå farve kaldet French Riviera. Pris - 39,95 kr.

Det næste produkt er en Master Drama Kohl Liner fra Maybelinne i en flot lilla farve. Studsede lidt over at Goodiebox har sendt mange eyelinere ud på det sidste, men er ganske tilfreds med den, da den denne gang er lilla, hvilket jeg godt kunne bruge. Pris - 69,95 kr.

Derudover var der også en prøve på A-derma Sensifluid Micellar Water på 75 ml, som jeg egentlig også er meget tilfreds med, da makeup fjerner altid er brugbart - Full Size pris 129,50 kr.

... og det var så det. Ja der er så godt nok også prøver på  Giorgio Armani Acqua Di Gioia Eau Fraiche parfume, Garnier BB Cream, noget shampoo og balsam fra L'oréal og nogle rabatkort, men synes nu stadig at det er en boks med meget lidt værdi. Er tilfreds med de produkter jeg fik, da jeg er sikker på jeg nok skal få brugt dem, men sad nu alligevel med en følelse af skuffelse, da jeg følte der manglede noget. 

Jeg ved godt det ikke var en særlig positiv anmeldelse, men hvis du har lyst til at give Goodiebox en chance, kan du bestille et abonement www.goodiebox.dk. Det skal lige tilføjes at jeg elsker konceptet, og har været rigtig positiv over de fleste bokse, der normalt har en værdi langt over de 119 kr.

Follow on Bloglovin

5 kommentarer:

  1. Tak for kommentaren på min blog <3 Ja, kan se vi har fået samme box, men din neglelakfarve er altså super mere finere end min :D Så flot! Og det samme med den lilla eyeliner.
    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt :) Er også ret vild med farverne :) Neglelakken er desværre bare meget tynd, så der bliver brugt meget af den lille lak på en enkelt tur på neglene.

      Slet
    2. Og er ret vild med din blog! :)

      Slet
  2. Min var ligeså ringe. Jeg har fået en sort eyeliner 3 gange i træk nu og gangene før det fik jeg en lilla. Ved ikke hvad jeg skal bruge alle dem til! Hvis de ikke opper sig, så melder jeg fra! ØV :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå du er træt af :/ Det har jeg heldigvis ikke selv været ude for. Men vi må håbe at de opper sig lidt :)

      Slet