søndag den 23. september 2012

Chanel Christmas 2012


Nu er der kommet promo-billeder fra Chanels julekollektion. Og nørj de ser fine ud! Jeg ELSKER når Chanel udgiver deres jule kollektion, for det er oftest lige mig, da jeg elsker guld og rød når det handler om makeup, og da især neglelakker. 


Jeg må dog indrømme at når jeg lige umiddelbart kigger på promo-billederne, så er det ikke lige noget jeg hopper og danser over. Det ser alt sammen super fint ud, især på modellen, men jeg ville selv have svært ved at bruge sådan mørke farver på mine læber, samt røde farver på øjnene. Det er så godt nok med en undtagelse! Neglelakken Malice som i kan se på det overstående promo-billede, er da bare helt fantastisk, og det bliver 100% noget man kan finde på mine negle størstedelen af decembers dage. 

Jeg ved desværre ikke hvornår kollektionen udkommer i Danmark endnu, men jeg kan godt nok ikke vente med at få fingrene i Malice! 

Forsat god søndag til jer alle :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar