torsdag den 6. september 2012

Chanel Le Vernis - Vertigo og Frenzy


Endelig har jeg fået anskaffet mig Vertigo og Frenzy fra Chanel!

Hvis i jævnligt læser min blog, så ved i jo nok allerede, at jeg ELSKER Chanel neglelakker. Vil ærligt godt indrømme at jeg nok er lidt farvet af deres fantastiske indpakning og luksus følelsen af at bruge et Chanel produkt, men derudover elsker jeg også bare deres meget originale farver, og denne sæsons neglelakker er ingen undtagelser! Jeg har købt to fra kollektionen, da jeg altid prøver at begrænse mig lidt, men det kan jo godt være lidt svært med Chanel. Vertigo er en mørkegrå, brunlig, lilla agtig farve, som tydeligvis er meget svær at beskrive. Jeg har ikke fået den testet den på neglene endnu, så om den kan jeg endnu ikke sige anden end at den ser fantastisk ud i flasken, og den ligner bestemt ikke noget jeg har set før. Frenzy er også ret svær at beskrive men er en lys, beige, nude, grålig farve, og den har jeg tilgengæld fået testet:


Den ser ligeså fantastisk sofistikeret ud på neglene som den gjorde i flasken, og den er klart en instant neglelak favorit. Har læst at en del brokker sig over, at det er en meget tynd lak, men det genere ikke mig, især ikke da farven er så flot. Man kan sagtens få et flot resultat med 2 lag, men hvis man vil have at det skal blive rigtig flot vil jeg anbefale 3 lag, hvilket ikke er noget der genere mig. Især da man sagtens kan nøjes med 2 lag, hvis man har lidt travlt. På billedet har jeg 2 lag plus overlak. 

Er spændt på at få testet Vertigo. Når det er gjort skal jeg selvfølgelig nok dele det med jer ;)

Fortsat god aften til jer alle :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar