tirsdag den 11. september 2012

Marilyn Monroe inspirerer MAC

Det er ikke en stille periode for et af mine yndlings makeup mærker MAC. I starten af Oktober sender de endnu en ny kollektion ud, og den her gang er det noget ekstra fint, og noget jeg har glædet mig til at se virkelig længe. Kollektionen er inspireret af ingen ringere end Marilyn Monroe. Nu er der ENDELIG kommet nogle billeder over hvad vi kan glæde os til!



Kollektionen kommer selvfølgelig til at indeholde den perfekte røde læbestift, men udover det også en masse andet som i kan se på billederne, og hvad der gør denne kollektion ekstra fin er den helt fantastiske indpakning, der da bare ikke er til at stå for. 
Produkterne vil kunne købes i Magsin og på MACs danske online shop, samt selvfølgelig på Magasin.dk fra ca. den 8. oktober. Et lille tip er, at jeg kunne forstille mig, at man skal være hurtig ude, hvis man vil anskaffe sig nogle af de her små skønheder ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar