mandag den 24. september 2012

Coco Noir

For en måneds tid siden købte jeg Chanels nyeste parfume Coco Noir, så efter at have brugt den i lidt over en måned, føler jeg at det er tid til at melde denne meget specielle parfume.


Jeg har læst rigtig mange der elsker den og allerede nu kalder den for en kult parfume, men til gengæld har jeg læst om lige så mange der ikke kunne være mere skuffet.
Personligt elsker jeg den! Men ja den er meget speciel. Det er den tredje parfume i Coco serien, hvor man kan finde min absolutte yndlings parfume Coco Mademoiselle.
Parfumen er inspireret af Venedig, hvor Chanel sørgede over Boy Capels død. Jeg elsker historien om Chanel og Boy, som man bl.a. kan se i mini serien Coco Chanel. Ikke at det kun er en sørmodig duft! Slet slet ikke! Men det er en duft med en historie bag, og det kan man dufte!

Duften har noter af grapefrugt, rosen peber, roser og jasmin.

Den er som sagt speciel, og muligvis ikke for alle, men da jeg elsker specielle dufte, er den lige noget for mig. Bliver faktisk gladere og gladere for den hver gang jeg dufter til den, og det er jo bare fedt! Det er helt klart en duft jeg vil kalde en "aften" duft, men det passer jo bare perfekt når jeg bruger Coco Mademoiselle hver dag, så er Noir et super supplement som en aften duft!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar