onsdag den 5. september 2012

Chanel Fashion's Night Out




Har lige fået en mail  fra Chanel, om deres nye neglelak og læbestifts kollektion, der er lavet som dette års Fashion's Night Out kollektion. Selvom det ikke lige umiddelbart ser ud som om at det bliver noget vi kan finde på de danske hylder i den nærmeste tid, vil jeg stadig gerne dele det med jer, da jeg synes det ser temmeligt fantastisk ud, og jeg HÅBER det kommer til Danmark. 



Kollektion, som man vidst godt kan kalde for en mini kollektion, består af 3 neglelakker og 3 læbestifter i matchende farver, hvilket er et koncept jeg elsker. Jeg synes at de tre farver er super flotte, men jeg ville nok have lidt svært ved at bruge Délicatesse og Provocation på læberne, men de ville være rigtig flotte på neglene. Infidéle er tilgengæld en farve jeg med glæde vil bruge på både negle og læber, så det bliver nok den farve jeg ville fortrække, men nu har jeg jo ikke set dem i virkeligheden. 

Indtil videre ser det som sagt ikke ud som om at kollektionen kommer til danmark lige med det samme, men vi har jo før set Fashion's Night Out neglelakker komme til Danmark, senest Les Jeans de Chanel lakkerne, så vi kan jo altid håbe.

Fotos fra Chanel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar