torsdag den 27. september 2012

Dior Christmas 2012

For nogle dage siden viste jeg jer Chanels kommende julekollektion, og jeg tænkte jeg også lige ville vise jer nogle ting fra Diors julekollektion, da det ser rigtig spændende ud! Må faktisk indrømme at jeg finder det her lidt mere spændende end Chanels kollektion, men det har nok noget at gøre med de helt fantastiske neglelakker der er at finde i Diors julekollektion. 


Disse 4 neglelakker er nemlig en del af kollektionen, og nej hvor er de søde! Jeg må nok ærligt indrømme at det nok mest er de originale flasker jeg er vild med fremfor farverne, men vil nu stadig sige at den sorte med guldglimmer kaldet Diva ser rigtig spændende ud, og den røde farve kaldet Marilyn ligner nu også en rimelig perfekt rød juleneglelak. 


Dette flotte makeup sæt er også en del af kollektionen, og den er godt nok også flot!!

Hvad siger i? Er det noget inspiration til denne juls ønskeseddel?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar