mandag den 10. september 2012

Ciaté - Caviar negle i Illum!

Nu kan man endelig få de fantastiske Ciaté Caviar neglesæt i Sephora i Illum. Er selv ganske vilde med dem, og tænkte at jeg ville dele dem med jer.





De findes i disse tre udgaver, og jeg elsker dem alle, men jeg er specielt vild med den sorte udgave. Desværre var den sorte udgave udsolgt da jeg var i Sephora, men jeg blev fortalt at der allerede i slutningen af denne uge kommer flere sorte igen. Jeg kunne selvfølgelig ikke vente, så jeg fik købt den hvide udgave, som jeg indtil videre dog kun har fået testet på en negl, men jeg stadig lige ville vise jer:


Det er meget simpelt at lave. Man lægger først et lag underlak på, derefter et lag af baselakken som følger med i sættet. Når det er let tørt endnu et lag, hvorefter man hælder de små medfølgende perler udover neglen, med den medfølgende bakke under, så skal man lægge et lag overlak på, men KUN på tippen af neglen. Tilsidst kan man hælde de overskydende perler ned i flasken igen, men den medfølgende tragt.

Det er helt sikkert noget jeg kan anbefale for et anderledes negle look :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar