tirsdag den 30. oktober 2012

27 neglelakker på min ønskeliste ♥

Jeg vil lige starte med at indrømme at her på det sidste er jeg nok gået lidt neglelak amok, men det har nok også noget at gøre med at efteråret er min absolutte yndlings tid for neglelakker, så jeg troede selvfølgelig det ville være slut, når de nye vinter/jule lakker kom ud, men det var så bare slet slet ikke tilfældet. Tænkte jeg ville vise jer hvilke lakker jeg hungrer efter denne vinter, og så kan jeg måske smitte jer lidt med min neglelakmani ;)

Den første neglelak er fra Essie, og er det ultamative julelak den her vinter, efter min mening.

Neglelakken hedder Leading Lady og er en flot rød farve med rødt glitter i. Det der gør den så speciel er at det røde glitter, efter min mening, ligner små røde lys, hvilket gør den super julet, så det vil helt sikkert være en perfekt December lak!

Den næste neglelak er endnu en rigtig julet farve, og det er Malice fra Chanels julekollektion der lige er kommet ud.
Endnu en perfekt julelak for Chanel. Det er en lidt dybere og mørkere julerød end de fleste plejer at se som en julerød, men nørj hvor er den bare flot! Kan ikke rigtig argumentere for to forkellige julefarver skulle ryge ned i min kurv, men det bliver godt nok svært at lade være!

Den tredje lak er fra Mac, og er i modsætning til de andre lakker ikke specielt julet, men den er godt nok flot!



Sidst men ikke mindst har vi julekalenderen fra Ciaté der lige nu kan købes i Magasin. Forstil dig lige en lille neglelak fra Ciaté hver eneste dag fra d. 1. - 24. december? Det får i hvert fald mig til at hvine. Så meget andet er der ikke at sige.

Kalenderen indeholder 17 neglelakker man kan finde i deres normale kollektion, 4 flasker med caviar perler, samt 3 neglelakker der eksklusivt kan findes i julekalender, og jeg kan give et hint om, at det indeholder noget glitter ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar